NL / DE

Naam
Perron55
Adres
Kaldenkerkerweg 55
Postcode/plaats
5913 AC Venlo
Land
The Netherlands

Koop hier je kaarten

Via deze website kan je kaarten kopen voor al onze concerten, mits de voorverkoop al gestart is. Bij elke show staat een ticketlink vermeld. Online verkoop verloopt via Active Tickets. 

Verdere kaartverkoop voor shows gaat via muziekwinkel Sounds in Venlo. Sounds is te vinden aan de Parade 66, in het centrum van Venlo. Telefonisch zijn zij te bereiken via 077-3510625. Online is de winkel te vinden via http://www.sounds-venlo.nl.

Ten slotte zijn er ook altijd fysieke kaarten aan de kassa van Perron55 te koop. Onze kassa is geopend tijdens activiteiten. Precieze openingstijden van de activiteiten staan op deze website vermeld bij het programma. 

 

,

 

DOWNLOAD HIER DE ALGEMENE BEZOEKERSVOORWAARDEN


VEELGESTELDE VRAGEN - TICKETS

• Waar kan ik kaarten kopen? >>>
• Welke online betaalwijzen zijn er? >>>
• Hoe check ik mijn aankopen? >>>
• Ik heb geen e-ticket ontvangen. Wat nu? >>>
• Hoe beheer ik mijn account? >>>
• Mijn aankoop is mislukt. Wat nu? >>>
• Ik ben mijn login vergeten. Wat nu? >>>
• Kan ik ook kaarten reserveren? >>>
• Zijn er nog kaarten voor het concert waar ik heen wil? >>>
• Moet ik servicekosten betalen voor mijn kaartje? >>>
• Een concert is afgelast, krijg ik mijn geld terug? >>>
• Een concert is verplaatst, maar ik kan dan niet. Wat nu? >>>
• Ik heb kaarten, maar ik kan bij nader inzien niet komen. Wat nu? >>>
 

---

Waar kan ik kaarten kopen?
Poppodium Perron 55 biedt de volgende officiële verkoopkanalen: (a) e-tickets (elektronische tickets), verkoop en via (b) voorverkoopadres.

(a) Active Tickets: e-tickets
Vanaf januari 2012 beschikken we over het ticketsysteem Active Tickets, dat we samen met de Limburgse poppodia en Stichting Popmuziek Limburg hebben aangekocht. Het doel: een uitgebreid netwerk creëren voor ticketverkoop voor popconcerten en festivals in Limburg. Met één inlog kun je tickets kopen voor alle poppodia in Limburg.
Wil je een kaartje voor een concert of dance-avond in poppodium Perron 55 bestellen, hoef je dus niet de deur uit. Voor elk concert en dance-avond is het mogelijk zogenaamde e-tickets per computer te bestellen en op je eigen PC te ontvangen. Onder de ‘tickets’-button en elk afzonderlijk concert vind je een link naar de bestelmodule, die we aanbieden i.s.m. Active Tickets. Er kunnen maximaal 12 kaarten per concert besteld worden; de prijs die je als voorverkoopprijs ziet, is ook de prijs die je afrekent. Zodra de betaling via een van de onderstaande betaalmethodes binnen is, krijgt u uw ticket met unieke barcode per e-mail toegezonden. De barcode wordt aan de deur van poppodium Perron 55 gescand; je hoeft dus niet meer langs de kassa.

(b) Voorverkoop-adressen
Koop je toch liever je kaartje bij een fysiek voorverkooppunt, kun je voor kaarten van alle concerten in poppodium Perron terecht bij:
- Sounds Recordshop
Parade 66. 5911 CE Venlo

Ook voor het voorverkoopadres geldt: de voorverkoopprijs die je ziet is de prijs die je afrekent.

Welke online betaalwijzen zijn er?
iDeal (internetbankieren, Nederland),
Creditcard (Visa & Mastercard)

Hoe check ik mijn aankopen?
Ga naar een willekeurig event, klik op 'tickets' en log in. Klik op ‘Mijn Account’. Aan de linkerzijde 'Bekijk hier je bestelhistorie'. Hier staan alle geslaagde aankopen van de ingelogde account. Soms duurt het even voordat je aankoop hier verschijnt. Dat komt door de manier waarop betalingen verwerkt worden.

Ik heb geen e-ticket ontvangen. Wat nu?
Na afronden van de aankoop wordt automatisch een bevestiging per e-mail verstuurd. Die komt normaliter binnen enkele minuten aan. Soms komt een e-ticket niet aan door een overvolle inbox of een spamfilter. Wat je daaraan kunt doen, hangt af van je e-mailprogramma. Soms kun je perron55.nl aan de vertrouwde adressen toevoegen, of vind je de e-mail terug in de map met ongewenste berichten.
Als je e-ticket is geblokkeerd of per ongeluk is gewist, kijk dan eerst op je account. Ga naar een willekeurig event, klik op 'tickets' en log in en kijk eerst onder ‘Mijn account’. Hier zie je bij ‘Bekijk hier je bestelhistorie’ of de aankoop op je account is geboekt. Zie je de bestelling niet, neem dan contact met ons op. Meld de foutmelding en het transactienummer, waar mogelijk. Als het concert nog niet is geweest, maar je bestelling wel is gelukt, vind je een hyperlink waarmee je jezelf het e-ticket opnieuw kunt sturen. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op. Aan de kassa kunnen we kaarten ook vinden op transactiecode of naam. Er kan om een identiteitsbewijs gevraagd worden.

Hoe beheer ik mijn account?
Ga naar een willekeurig event, klik op 'tickets' en log in. Klik op ‘Mijn Account’. Daar kun je je wachtwoord of persoonsgegevens wijzigen, en je geslaagde aankopen inzien. Alleen je naam kun je niet zelf wijzigen. Dat is een veiligheidsmaatregel. Neem contact op als je je naam wilt corrigeren, je account wilt opheffen, of voor overige vragen over je account.

Mijn aankoop is mislukt. Wat nu?
We lossen dit voor je op. Kijk eerst op je account. Ga naar een willekeurig event, klik op 'tickets' en log in. Kijk eerst onder ‘Mijn account’. Hier zie je bij ‘Bekijk hier je bestelhistorie’ of de aankoop op je account is geboekt. Zie je de bestelling niet, neem dan contact met ons op. Meld de foutmelding en het transactienummer, waar mogelijk. In zeldzame gevallen gaat de communicatie tussen iDEAL/creditcard en ons ticketsysteem fout. Dan lukt de betaling, maar de kaarten komen niet op je account. Neem in dit geval (zeer uitzonderlijk) contact met ons op en stuur bij voorkeur een printscreen van de betaling mee.

Ik ben mijn login vergeten. Wat nu?
Ben je het wachtwoord vergeten, ga dan naar een willekeurig event, klik op 'tickets'. Hier zie je 'Wachtwoord vergeten'. Vul je e-mailadres in en klik op 'Verzenden'. Als er een account met dat adres bestaat, dan wordt er meteen een e-mail met het wachtwoord naar dit adres gestuurd. Heb je een ander probleem, neem dan contact met ons op.

Kan ik ook kaarten reserveren?
Nee, helaas. We hanteren een online ticketsysteem met e-tickets en nemen, zowel telefonisch als per e-mail, geen reserveringen aan. Wel is het mogelijk om via het voorverkoopadres een hardcopy ticket aan te schaffen. Het voorverkooppunt vind je elders op deze pagina.

Zijn er nog kaarten voor het concert waar ik heen wil?
Wanneer een concert of evenement is uitverkocht, zetten we dit altijd zo snel mogelijk op de site. Dus wanneer er nog niet bij staat dat het uitverkocht is, zijn er nog kaarten te verkrijgen.

Moet ik servicekosten betalen voor mijn kaartje?
Nee, de prijs die we als voorverkoopprijs communiceren, is de prijs die je betaalt. Tijdens het bestellen komen er geen extra servicekosten bovenop de ticketprijs. Dit geldt zowel voor online aankopen en voorverkoop via fysieke voorverkoopppunten als aankopen aan de dagkassa (in onze eigen locatie).

Een concert is afgelast, krijg ik mijn geld terug?
Je hebt recht op restitutie van het aankoopbedrag. In veel gevallen zal het concert worden verplaatst en blijft je kaartje is dan nog steeds geldig. Wordt het concert definitief afgelast, wordt je geld teruggestort wanneer je een e-ticket hebt gekocht of kun je het op de plaats waar je het kaartje in de voorverkoop kocht terugkrijgen. 

Een concert is verplaatst, maar ik kan dan niet. Wat nu?
Ook in dit geval heb je recht op restitutie van het aankoopbedrag. We nemen contact met je op per e-mail. Heb je desondanks een vraag, neem hierover vooral contact met ons op.

Ik heb kaarten, maar ik kan bij nader inzien niet komen. Wat nu?
Helaas, vervelend maar in veel gevallen kunnen we kaarten niet terugnemen. Misschien dat je er een vriend en/of vriendin er blij mee kan maken.